לצמוח בספורט עם המורינגה

בהמשך למאמרנו הקודם על המורינגה, הפעם נדבר על מורינגה וספורט.

 למורינגה תכונות המסוגלות לשפר את היכולות האתלטיות שלך...

כידוע, בעת פעילות ספורטיבית, הגוף מנצל את רזרוות המינרלים, חלבון, נוגדי החימצון והויטמינים שאגורים בו. 
בנוסף, בעת פעילות ספורטיבית, בעיקר אנאירובית, הגוף מיצר אנרגיה בתסיסה לקטית. תוצר לואי של אותה תסיסה מייצרת חומצה לקטית. אותה חומצה מעלה הרבה את החומציות בתאי השרירים וכתוצאה מכך מאבד השריר את גמישותו, ומופיעים כאבים ברקמות השריר.  בעת פעילות ספורטיבית עצימה, קשה לגוף לפצות ולהתמודד עם הרדיקלים החופשיים הנוצרים כתוצאה מאותה פעילות. ולכן מורינגה המכילה כמויות גבוהות של נוגדי חימצון כגון קוורצטין וחומצה כלורוגנית הם פיתרון מצויין להתמודדות עם התופעה.
 
"למורינגה תכונות המסוגלות לשפר את היכולות האתלטיות שלך"
"שיקום השריר ומניעת פציעות בספורט"
 
 מיקרוטראומה בשרירים כמו קרעים קטנים עלולים להוביל לדלקתיות בשרירים.

במורינגה, חומרים פעילים מאוד חזקים כמו האיזותיאוציאנט- אנטי דלקתי חזק מאוד ומצוי בצמחים ירוקים.

 

 חלבון - מקור חשוב לבניית השריר. המורינגה מכילה כ 30% חלבון מלא.
 ברזל זמין, מיקרואלמנט חשוב מאוד במיוחד לספורטאים שמאבדים הרבה ממנו במהלך פעילות. 
 
מגנזיום - מקרואלמנט חשוב מאוד בויסות תהליכי ייצור אנרגיה (מסייע בתהליך הגליקוליזה – הפקת אנרגיה מגלוקוז) וויסות כיווץ שרירים (גם שריר הלב). אצל ספורטאים, שתי פעולות אלו גורמות לשימוש מוגבר במגנזיום ולכן ישנו צורך להשלימו.
 
סידן - מקרואלמנט חשוב מאוד בויסוט כיווץ שרירי הגוף (אחראי על כיווץ).
 
 מינרלים אלו ועוד מצויים במורינגה בשפע ולסיום מצורף מאמר המדבר על השפעת המורינגה על אותם מינרלים שהוזכרו מעלה ועל עלייה ברמת ההמוגלובין, גלוקוז וגליקוגן בעת ולאחר הפעילות. בנוסף, רמות החומצה הלקטית, טריגליצרידים ושתנן, ירדו משמעותית.
אותו מחקר מסיק גם כי מורינגה יכולה לסייע בהקטנת העייפות הכללית בעת פעילות ספורטיבית ובהחלט יכולה לשמש כבוסטר יעיל.
 

100% טבעי, 100% נקי מריסוסים, ישירות מהחקלאי לצרכן. אם זה לא טבעי אז לא לצורכה כלל.

רוצים גם להינות מעולם חדש של בריאות?

הירשמו למועדון ״מורינגה ישראל״  וקבלו 5% הנחה בכל רכישה באתר ותהיו הראשונים לדעת על מבצעים, הטבות ועדכונים